perjantai 9. tammikuuta 2009

Hyvä minä!

Surffailin aikaisempia postauksiani, ja täytyy sanoa, että olin ihan tyytyväinen. Tältä mun elämä näyttää - päällisin puolin kuten sanottua - ja tältä olen sen halunnut näyttävän.

Kaisaniemessä saattoi tehdä uudenvuodenlupauksen, yksi onnekas(?) sai vuoden ilmaiset kyydit Hehkuun. Puolet lupauksista käsitteli panemista, etenkin sen lisäystä tai puutetta, toinen puoli kertoi vaahtokarkinomaisesti parisuhteesta. Uutena vuotena seisoin Kaisaniemen salissa klo 3.40, enkä voinut kuin ihmetellä sitä suorasukaisen toiminnan määrää. Turha kuvitella, että lesbot vain silittelisivät toistensa kiharoita ja kantaisivat aamupalaa sänkyyn.


Minun uudenvuodenlupaukseni oli rakastaa paljon ja rohkeasti.



Sille taisi käydä kuten uudenvuoden lupauksille tapaa käydä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti