torstai 20. marraskuuta 2008

Meemi II

10 vuotta sitten minä olisin tarvinnut dobermannin sijaan labradorin, sillä en nähnyt edessä olevia, väistämättömiä asioita.

5 vuotta sitten minä olin sivuraiteella.

3 vuotta sitten minä uskalsin hypätä.

1 vuosi sitten minä toteutin asioita, joista olin haaveillut koko ikäni.

Tähän asti tänä vuonna minä olen ollut iloinen. Tämä on ollut hyvä vuosi. Olen kasvanut. Olen ylpeä siitä, miten olen muuttunut, miten sosiaaliset verkostoni ovat muuttuneet. Olen käynyt baareissa. Olen tutustunut monenlaisiin erilaisiin ihmisiin.

Eilen minä tahallani eksyin iltalenkillä.

Tänään minä leivoin lime-valkosuklaaparfaita ja kommentoin asioita, joista kirjoitetaan Kauppalehdessä.

Huomenna on kevytkenkäisten Kesälesbojen pikkujoulut!

Ensi viikolla on aika monet glögikutsut.

Loppuvuoden tavoitteenani on pitää hauskaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti