ENNALTAEHKÄISEVÄ MAINONTA
[M&M, 20.10.2008, 12:27]
FT: Mainonnan leikkaaminen on emämoka
Financial Times aloittaa Lontoossa taantuma-ajan mainosleikkauksia kyseenalaistavan kampanjan, kertoo brittilehti Guardian.
Mainostoimisto DDB Londonin luomassa kampanjassa kyseenalaistetaan mainontakulujen leikkaamista taantuman aikana riisutuilla ulkomainostauluilla. Ulkomainokset näyttävät paljailta, mutta nurkassa esitetään kysymys "Global downturn. What's the first mistake businesses make?".
Mainos ohjaa FT:n Beat the downturn -sivuille, joilla esitellään mainonnan tehokkuutta taantuman aikana. FT esittää julisteilla, että mainontaan panostamista jatkavat yritykset kahmivat markkinaosuutta kilpailijoilta ja kasvavat näitä nopeammin taloudellisen tilanteen parannuttua.
Ai mihin tämä uutinen liittyy? Ensi vuoteen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti